Serviceavtal hos Scenteknik Norrköping

Visste du att du kan teckna serviceavtal hos oss på Scenteknik Norrköping? Vi kan bistå med såväl service som support, både för tekniska lösningar, och för hårdvaran. Låt oss berätta lite mer om hur det fungerar!

Serviceavtal är viktigt för våra kunder, då det ger dem trygghet i att deras produkter alltid fungerar som de ska. Som kund, ny eller gammal, kan du alltid välja att signa ett serviceavtal hos oss. Genom att göra detta betalar du mindre för eventuella reparationer eller felsökningar, och du får dessutom alltid hjälp enligt prioritet. Det vanligaste bland våra kunder är supportavtal för just skärmar. Skärmarna som vi säljer eller hyr ut är av hög kvalitet, men det betyder inte att problem inte kan uppstå med dem. Det är därför viktigt att ha ett serviceavtal då det underlättar för såväl dig som oss. Vi kommer ut till dig och underhåller dina skärmar vid behov, och du kan dessutom alltid felanmäla en skärm direkt via hemsidan. 

Vår och våra leverantörers expertis gör det enkelt för oss att lösa de flesta problem som kan dyka upp. Idag har vi till exempel varit ute hos en kund för underhåll av en storbildsskärm! Vi kontrollerade att allt fungerade som det skulle, och gjorde dessutom en felsökning för att hitta eventuella dolda fel. Resultatet blev som vanligt bra, och kunden kan ny känna sig trygg med att skärmen fortsätter att fungera bra i en lång tid framöver.

Vill du teckna ett serviceavtal för skärmar, eller annan teknik hos oss? Kontakta oss redan idag så berättar vi mer! Och kom ihåg att du dessutom alltid kan göra en felanmälan direkt här på vår webbplats. Välkommen till Scenteknik Norrköping!

Serviceavtal